2013. június 1., szombat

Ismertető: Gloomy Salad Days


Gloomy Salad Days

Tajvani cím: Si Shen Shao Nu – (Halálisten lány)
Angol cím: Death Girl
Alcím: Kedves Halál, kérlek vedd el balszerencsémet, mégha az ára, hogy kővé változom is…
Nyelv: kínai mandarin
Műfaj: természetfeletti, dráma
Év: 2010
Részek: 20
Opening: Wan Fang – Gloomy Salad Days
Ending: Wan Fang – Du


Történet:

A sorozat 12 történetből áll, melyeket valós életből merített élethelyzeteket mutatnak be.
Állandó főszereplői a sorozatnak Shen Qi (Aaron Yan) és Du /Du He/ Pokoli lány (Serena Fang).

Du a Nai He Qiao (reménytelenség) híd őrzője. A híd sziklái fokozatosan potyognak, ezért elindult, hogy olyan embereket keressen, akik hajlandóak sziklává változni, egy kívánságuk teljesítéséért cserébe. Du-t csak azok láthatják, akik megidézik, vagy közel állnak a halálhoz.

Shen Qi egy agydaganatos diák, aki betegsége miatt képes látni a Pokoli lányt. Amikor szemtanúja lesz, ahogy Du a túlvilágra segíti az embereket, beleszeret a lányba és elkezdi megérteni az átmenetet élet és halál között.

A sorozat eredeti címét (Si Shen Shao Nu – Halálisten lány) egy japán manga (Jigoku Shoujo - Hell Girl - Pokoli lány) inspirálta.

Főbb szereplők: (Színész – játszott karakter)

Serena Fang – Du/Du He/Pokoli lány
Aaron Yan – Shen Qi
Wang Zi – Huang He
Teresa Meng – Xiao Qing
Zhang Jun Ming – Ye Xiao Lin
Lin Chen Xi – Zeng Nicole
Kris Shen – Tang Zi Qi
Chao Yi Lan – Li You
Tang Zhen Gang – Chen Guo Hao
Jenny Wen – Chen Ke Ju
Zhong Yao – Yang Qiao Qiao
Chen Yi – Xiao Dao
Jay Shih – Li Qiang
Ah Ben – Xiao Lun
Zhang Yong Zheng – Zhao Da Dong
Bernice Tsai – Xiao Ya Zhen
Kao Ying Hsuan – Shen Quan

3 megjegyzés:

  1. Juj.. Már nagyon várom.. Köszi hogy fordítjátok.. Nem hittem volna hogy mégis elkezditek, mert amikor kérdeztem hogy esetleg tervezitek-e akkor azt a választ kaptam hogy nem biztos.. De nagyon örülök hogy mégis.. :D Ezek szerint még sokmindenkit érdekel.. Mégegyszer köszönöm.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen :) Azért nem tudtam biztosra, hogy fordítsam -e, mert személy szerint én csak a Pi Li MIT-et láttam ^^(ezért terveztem be), ezt pedig még nem. Illetve nem volt biztos, hogy hány embert érdekelne, ezért is szavaztattuk meg melyiket szeretnétek látni. Eddig úgy tűnik, hogy azért mindkettőre van igény valamilyen szinten. Az állás szerint pedig a kövi projekt nagy valószínűséggel Gloomy S.D lesz. :) ----Yoru----

      Törlés
    2. Értem.. :D Mégegyszer köszi szépen.. Azért a Pi Li Mit-re is kíváncsi vagyok, nehogy félre értsd csak erre kicsit jobban.. :D Imádom Aaron Yan-t és örülök hogy láthatom a sorozatait tiáltalatok.. :D

      Törlés