2012. augusztus 1., szerda

A "soron kívüli fordítás" :D


Az ígért "soron kívüli" fordítás végre elkészült :)

A film címe: Magic to Win

 
Sokaknak ismerős lehet az egyik fő szereplő a Sunshine Angelből már ismert Wu Chun. :D

Az ismertetőknél megtalálhatjátok a film rövid leírását, ezenkívül két trailer (egy rövidet és egy hosszabbat), illetve egy zenés making videót, azaz egy hogyan készült összeállítást.--> de ezt csak azoknak ajánlom, akik már megnézték a filmet (kicsit lassan tölt be, de megéri megvárni).
A filmhez jó szórakozást kívánunk!

 Yoru

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a fordítást!
    Nagy kedvencem Wu Chun :D :D

    D.Nita

    VálaszTörlés
  2. Szia.

    Köszönöm szépen a fordítást. Ez film miatt kavarodtam ide. Örülök hogy megemlítetted az ismertetőben a S. A. sorozatot mivel anno megakartam nézni de valamiért elfelejtkeztem róla. Úgyhogy most arra is rávettem magam. :)

    VálaszTörlés
  3. Szeretem Wu Chunt! Ez a film is jónak tűnik!
    Köszönöm szépen a fordítók munkáját!

    VálaszTörlés
  4. Jókat nevettünk a családdal a filmen, sok mókás jelenet volt benne. :D Érdekes volt a "making" is, köszönjük a remek munkát.
    Blackfield

    VálaszTörlés